Profilom
Jelentkezzen be kényelmi szolgáltatásainkért, rendeléseinek követéséért!
Kosár
Az Ön kosara jelenleg üres!

Általános Szerződési Feltételek

A hellobox webshop általános szerződési feltételei.
Hatályba lépés dátuma: 2021. április 8.

Általános Szerződési Feltételek

1. Az Üzemeltető cég adatai, elérhetősége

A hellobox webshop üzemeltetője az Igor Corner Internet Kft.

A webshop elérhetősége: www.hellobox.hu
Cégnév: Igor Corner Internet Kft.
Székhely: 9730 Kőszeg, Táncsics Mihály utca 13.
Adószám: 14817964-2-18
Cégjegyzékszám: Cg. 18-09-113299
Bankszámla: 10400669-50526590-77541002
Üzlet címe: 9730 Kőszeg, Rajnis utca 7.
E-mail cím: info@hellobox.hu
Telefon: +36 70 735 6472

2. Általános rendelkezések

Az Üzemeltető jelen ÁSZF-ben előzetesen, és egyoldalúan szabályozza az általa forgalmazott termékek Webshopon keresztüli megrendelésének feltételeit, valamint a Vevővel létrejövő adásvételi szerződés általános tartalmát.

A megrendeléssel egyidejűleg Vevő köteles nyilatkozni arról, hogy jelen Általános Szerződési Feltételeket megismerte, és azt magára nézve kötelezőnek ismeri el.

Üzemeltető bármikor jogosult a ÁSZF módosítására, azzal, hogy annak szövegét legkésőbb a hatályba lépés napján a honlapon közzéteszi.

3. A Webshop használata, a megrendelés menete

A Webshopban megjelenített termékek megvásárlására kizárólag online megrendelés keretében van lehetőség. A vásárláshoz regisztráció szükséges. A termék megrendelésével az Üzemeltető, és a Vevő között adásvételi szerződés jön létre.

A megrendelés menetének leírása: A megvásárolni kívánt terméket helyezze a „Kosárba”, majd adja meg a vásárolni kívánt darabszámot. Ezt ismételje meg a további megvásárolni kívánt termékek esetében. Adja meg rendelési adatokat (megrendelő neve, email címe, szállítási cím, számlázási adatok), majd válassza ki a szállítási-, és fizetési módot. Megrendelését a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni. A megrendelés elküldését követő néhány perc múlva automatikus visszaigazolást kap a megadott e-mail címre. Amennyiben visszaigazolás nem érkezik, úgy kérjük, hívja az Ügyfélszolgálatot a fent megadott telefonszámon, vagy jelezze a problémát e-mailben.

A Regisztrációval a Vevő hozzájárul, hogy az általa megadott rendelési adatok rögzítésre kerüljenek. Regisztrációval rendelkező felhasználók esetében a későbbi belépések alkalmával az elmentett rendelési adatok mező ismételt kitöltése nélkül megjelennek.

4. Fizetési feltételek és lehetőségek

4.1. A webshopban feltüntetett árak forintban értendőek, és tartalmazzák az áfa összegét. A feltüntetett árak a szállítás díját nem tartalmazzák.

4.2. Az Üzemeltető által kiállított számla a megrendelés összesítője, és a visszaigazoló levél alapján minden költséget és kedvezményt tartalmaz. A kiállított számlát a csomag tartalmazza.

4.3. Készpénzes fizetési lehetőségek

4.3.1. Személyes átvételkor az üzletben - ez a fizetési mód díjmentes
4.3.2. Kollégánk általi házhozszállítás esetén kollégánknál - ez a fizetési mód díjmentes

4.4. Utánvétes fizetési lehetőségek

4.4.1. Futárszolgálatos házhozszállítás esetén a futárnál - ebben az esetben az utánvét kezelése plusz költséget jelenthet, melynek összege a megrendelés leadásakor kerül meghatározva a rendelés paramétereinek függvényében

4.4.2. Csomagpontos átvétel esetén a csomagponton - ebben az esetben az utánvét kezelése plusz költséget jelenthet, melynek összege a megrendelés leadásakor kerül meghatározva a rendelés paramétereinek függvényében

4.4.3. Amennyiben a rendelés értéke meghaladja a 30 000 Ft-ot, az utánvétes fizetési mód nem választható.

4.5. Bankkártyás fizetési lehetőségek

4.5.1. Személyes átvételkor az üzletben - ez a fizetési mód díjmentes

4.5.2. Kollégánk általi házhozszállítás esetén kollégánknál - ez a fizetési mód díjmentes

4.5.3. Futárszolgálatos házhozszállítás esetén alapértelmezetten nincs lehetőség a futárnál bankkártyával fizetni, kivéve akkor, ha az a rendelés elküldésekor feltüntetésre kerül.

4.5.4. Csomagpontos átvétel esetén a csomagponton alapértelmezetten nincs lehetőség bankkártyával fizetni, kivéve akkor, ha az a rendelés elküldésekor feltüntetésre kerül.

4.6. Online bankkártyás fizetési lehetőségek

4.6.1. Az online bankkártyás fizetési lehetőség bármilyen átvételi módnál elérhető és a fizetési mód minden esetben díjmentes.

4.7. Banki előreutalás

4.7.1. A banki előreutalási fizetési lehetőség bármilyen átvételi módnál elérhető és a fizetési mód minden esetben díjmentes.

4.7.2. Figyelem! A megrendelés összegét kizárólag az e-mailes visszaigazolás után utalja el a visszaigazolásban megadott banki adatokkal.

5. A termék átvétele

5.1. Üzemeltető a megrendelt termékek szállítását a termékre vonatkozóan előzetesen feltüntetett időn belül teljesíti. A kiszállítás, vagy a személyes átvétel lehetőségének pontos időpontjáról Üzemeltető e-mailben értesíti a Vevőt.

5.2. Személyes átvétel az üzletünkben

1. Vevőnek lehetősége van az áru személyes átvételére hétfőtől-péntekig 13:00-16:30 óráig az alábbi címen: 9730 Kőszeg, Rajnis utca 7.

2. Személyes átvétel esetén szállítási díj nem kerül felszámításra.

5.3. Kiszállítás Kőszegen és környékén kollégánk által

1. Kőszegre és a környező településekre saját járművel ingyenesen házhoz visszük a megrendelt termékeket.

2. A saját kiszállítás a következő településekre érvényes: Kőszeg, Cák, Velem, Bozsok, Kőszegszerdahely, Kőszegdoroszló, Kőszegfalva, Lukácsháza, Gyöngyösfalu, Nemescsó, Pusztacsó, Kőszegpaty, Ólmod, Horvátzsidány.

5.4. Házhozszállítás Sprinter Futárszolgálattal

1. Futárszolgálattal történő kiszállítás esetén az Üzemeltető az összekészített rendelést az összekészítés után haladéktalanul átadja a futárszolgálatnak. A futárszolgálat legkésőbb az átadás napját követő 1-3 munkanapon belül a megadott címre szállítja a terméket. A kiszállítást a Sprinter Futárszolgálat végzi. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg. A második kézbesítés alkalmával át nem vett csomagok szállítási költségét Vevő köteles megfizetni.

5.5. Átvétel Pick Pack Ponton

1. Csomagátvétel az ország több mint 190 városában, több mint 600 Pick Pack Ponton. A minőségi, hosszan nyitva tartó átvevőpontokon ön napi teendőihez igazodva, akár 5+5 munkanapig átveheti az online megvásárolt termékeket.

2. Pick Pack Pontok listája és minden tudnivaló a Pick Pack Pontok működéséről: http://www.pickpackpont.hu/atveteli-pont#map

5.6. A végleges szállítási díjat a webshop a kiválasztott szállítási módtól, a kosárban lévő termékek méretétől, súlyától és értékétől függően - figyelembe véve az érvényben lévő akciókat - a pénztárnál kalkulálja ki.

5.7. Vevő a csomagot kézbesítéskor a futár/átadó előtt köteles megvizsgálni, és a termékeken észlelt sérülést, vagy mennyiségi hiányt köteles a futárnak haladéktalanul jelezni, és a felvett jegyzőkönyvet aláírásával igazolni.

6. Megrendelés módosítása illetve lemondása

A megrendelés módosítására, illetve lemondására a termék átvételének időpontjáig van lehetőség. Amennyiben a megrendelés módosítására, vagy lemondására azt követően kerül sor, hogy Üzemeltető a terméket a futárszolgálaton keresztül megkísérelte kézbesíteni, úgy Vevő köteles a sikertelen kézbesítés kiszállítási díját megfizetni.

7. Elállási jog

A Vevő tizennégy (14) munkanapon belül indokolás nélkül jogosult a szerződéstől elállni. A Vevő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a terméket átvette. Az elállási jog gyakorlása esetén a Vevő köteles a terméket saját költségén sértetlen állapotban, csomagolva, az eredeti számlával visszaküldeni Üzemeltetőnek. A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Üzemeltető követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Üzemeltető köteles a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

8. Jogérvényesítés: fogyasztói panaszok

A fogyasztói panaszok az Üzemeltető székhelyére küldött levélben, vagy az info@hellobox.hu email címre küldött elektronikus levélben tehetőek meg.

Amennyiben a Vevő szavatossági igényt kíván érvényesíteni az Üzemeltetővel szemben, köteles bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.

Üzemeltető a fogyasztói kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti:

a) a fogyasztó nevét, címét,
b) a fogyasztási cikk (a továbbiakban: áru) megnevezését, vételárát,
c) a vásárlás időpontját,
d) a hiba bejelentésének időpontját,
e) a hiba leírását,
f) a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
g) a kifogás rendezésének módját.

Amennyiben a kifogás rendezésének módja a fogyasztói igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni. A jegyzőkönyv másolatát a Vevőnek át kell adni.

Amennyiben Üzemeltető a fogyasztói igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a Vevőt.

9. Adatkezelés

Az Adatkezelő a személyes adatokat kizárólag tevékenységéhez, a www.hellobox.hu weblapon történő termékértékesítéshez kapcsolódóan, a termék szállítása, és értékesítéshez kapcsolódó számla kiállítása érdekében kezeli.

Az Adatkezelő honlapján (www.hellobox.hu) történő regisztrációval, a regisztrációs adatlap kitöltésével az érintett önkéntes, kifejezett beleegyezését és hozzájárulását adja az általa megadott személyes adatok (név, cégnév, számlázási cím, szállítási cím, email cím, telefonszám) rögzítésére, tárolására, felhasználására.

Adatkezelő a regisztráció során rögzített adatot kizárólag a regisztrált felhasználónév és jelszó megadását követően teszi elérhetővé. Az érintett kifejezetten tudomásul veszi, hogy az általa regisztrált felhasználó név és jelszó alapján az általa megadott adatok egyszeri megrendelés feladásának idejére elérhetővé válnak. Az Adatkezelő az érintett által megadott személyes adatokat kizárólag fenti célból rögzíti, egyebekben más részére nem továbbítja, hozzáférhetővé nem teszi.

Az adatkezelés részletes szabályait a honlapon közzétett adatkezelési szabályzat tartalmazza.

Hatályba lépés dátuma: 2021. április 8.

Online webáruház, számítástechnikai szaküzlet, laptop és számítógép szervíz.

E-mail: info@hellobox.hu
Telefon: +36 70 735 6472
Cím: 9730 Kőszeg, Rajnis utca 7.
Általános Szerződési Feltételek - Adatkezelési Tájékoztató - Sitemap.xml